Friday, December 11, 2009

~Kesibukan Dengan Laporan~

Kesibukan aku:

~siapkan laporan utk semua destinasi Kembara ZOOM! Malaysia dan Kembara Cuti-Cuti 1Malaysia.....da mcm thesis da...adeh...

~sibuk memikirkan apa yg perlu utk proposal event Majalah Kapcai

~sibuk memikirkan mcm mane nak kumpul duit nak g Jakarta, Bandung, Pattaya & Sarawak...holiday sambil bekerja...hehehe..

~sibuk menjernihkan keadaan aku dgn en.ahmad kharami....

~sibuk memikirkan mcm mane nak join jadi volunteer utk kempen kesedaran utk kitar semula, utk HIV/AIDS, utk WWF, utk SPCA...

~sibuk memikirkan mane satu kenduri kwn aku yang mane aku nak kena pegi...x g kang..rs bersalah...klu x g, sibuk pk nak kirim hadiah ape...

~sibuk memikirkan bila la tabung BURGER aku yg comel tu nak penuh...hehehe..padahal baru sngt sambung menabung kembali...hehehe...(menyahut seruan hati utk lebih berjimat cermat serta utk tabungan masa depan - sikit2 lama2 jadi bukit...aku xnak bukit..aku nak tabung aku tu smpai jadi gunung...hahahaha...tamak sangat tau...)

~sibuk memikirkan jadual keje aku yg agak pack utk dis month..sbb aku & kak akma handle ruangan baru utk majalah gaya travel...

~sibuk memikirkan ble nak g klinik...minor migrain almost everyday skrg...

~sibuk memikirkan diri aku yg ntah pape ni...adeh...pape jela..hehehehe...

sibuk kan aku? huhuhuhuhu........bile ntah x sibuknye? pagi2 da kuar g keje...smpai umah da malam...malam la time aku nak rest....tap time nak rest je, ade yg gangguan...pening2...kpd yg membaca...doa2kan la aku utk hadapi semua ni dgn lancar dan jika ada halangan, biarlah aku dpt hadapinya....hehehe...insyaallah...amin...

till next post...

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers