Monday, December 14, 2009

~KITAR SEMULA @ RECYCLE~



Aku rasa da masanya kita berubah...mari kita KITAR SEMULA...lets RECYCLE!!

Bukan tak pernah aku tau...time sekolah menengah dulu, aku la orang yang paling aktif dalam kempen KITAR SEMULA...hehehehe...bila ingat2 balik..memori gile la..Time ni juga la aku da start dan bercita-cita untuk jadi EVENT MANAGER...hahaha..kenapa? sebab aku la yang handle event2 yang berkenaan dgn hal2 Kelab Pengguna dan program kitar semula kat sekolah time tu...skrg, aku kembali..kesedaran yang aku tinggal agak lama walaupun aku kadang2 masih praktikkannya..KITAR SEMULA...come on guys..lets recycle...x rugi..klu jual kt kedai recycle, leh dapat duit tau..bkn tu je...leh dapat pahala dan dapat selamatkan bumi kita dr global warming...untung kan? so? MARI KITA KITAR SEMULA...hehehe...bkn ssh pun...skrg ni kerajaan pn da giat berkempen...kerajaan pn da sediakan banyak tempat yg memudahkan kita kitar semula..fikir2 la...untuk MASA DEPAN...untuk anak-anak kite nanti...x gitu?

inspirasi aku: abah dan paklong aku....abah suka kitar semula...paklong aku lak, tokey barang2 utk kitar semula...hehehehe...


ape yg boleh kite kitar semula?
~paper/kertas
~plastik (botol, brg2 plastik)
~botol2 kaca

so, lu orang pk la sendri yek....x ssh pn...leh jimat...leh save our world lagi tau..insyaallah...

so, till next post

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers