Monday, April 4, 2011

~Al-Fatihah Utk Bro Manz Pink Panther~

Last weekend dapat mesej dr adik angkat aku yg bagitau ttg kemalangan yang melibatkan salah sorang kawan kami dari kelab RMR (Retro Malaysian Riders)..tapi time tu kredit aku lak takde..then bila buka fb, xde lak yg roger2...

Tetibe ari ni aku buka fb, ternampak picts yg bro Manggo post psl kemalangan..aku tngok baik2 picts tu..aku perasan sangat picts motor panther wane pink tu...terus berdegup kencang jantung aku..ya Allah..bro Manz pink panther rupanye...

Innalillah...last time aku jumpe dengan die time event Minibikeweek di Uptown Shah Alam sempena menyambut Majalah Kapcai keluaran isu ke-100..aku doakan semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat...aminnn..

Akan aku kenang dia~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers