Thursday, March 7, 2013

New Journeys Begins

Its been a long time....Fuhh...aku rindu kot nak menaip secara pantas tanpa melihat keyboard...ececeh...bangga la sangatttt kaannn...potong jari sendiri baru tau! keskeskeskes....Alhamdulillah...Lama betul aku tak menatap blog ni since banyak betul perkara2 yang berlaku dalam hidup aku...suka, duka....pheuwhh....but i'm glad that i still can breath, can see, can eat and doing what i wanna do peacefully...SYUKUR ALHAMDULILLAH...Allah the Greatest. 

Insyaallah, mulai hari ni aku akan cuba updates info-info terbaru yang dah lama aku pendamkan....keskeskes...no worries....sementelah aku bekerja secara full time sekarang, kemungkinan kebarangkalian utk melepak secara lama2 di sini adalah mustahil kerana Oit! penat lah keje...hahaha...nak gak rest.....adesh~

Ok lah...nak merayap balik dah....nak merayau cari bahan2 di kedai buku sat....hoyeahh! Ok, till then...See ya~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers