Friday, June 1, 2012

~MatchMaker VS Pencari Jodoh~

Assalamualaikum.....
Pheuwhh...agak lama tak menaip kat sini....thanks la kat sesapa yang rajin membuat sesi lawatan ke blog aku ni......semakin malas dah aku nak menaip.....hehehehe.....dats y la aku jarang2 skali mengupdate kat sini....facebook lagi lah....online je tiap2 ari, tapi malas nak update status kat wall tu.....apsal ntah.....

Minggu memenatkan tapi menceriakan............thanks to Ahmad Kamal Abdullah yang telah menceriakan hidup aku dengan cuba menjadi ejen mencari jodoh tak bertauliah kepada aku aka akak comel nih! hahahaha.....

Kalau nak tau, Ahmad Kamal ni nak tolong carikan jodoh untuk aku......amboi2.....senang sembang dengan budak nih.....leh aku tau persepsi dari kaca mata lelaki.........dats y la dia beria-ia benar nak jadi ejen cari jodoh untuk aku tu......

Aku takde la desperate pun sebab aku dah janji dengan seseoran untuk tunggu dia.........walaupun kadang2 janji tu macam tak on je, tapi sebab dah janji, aku ok jela....tunggu jela......lagipun aku faham dia mcm mana.....no worry Ahmad Kamal, kak ema tunggu my boboi dulu ok.......kalau agak2 macam janji tu bakal tak ditepati, kak ema roger2 kamu yek! Hehehehe.....

Dis weekend material deadline, jadi gegila jap aku minggu ni.......hehehe......padan muka aku sebab suka sangat wat keja last minit kannnnn......tapi alhamdulillah, aku rasa aku takkan langgar deadline kot.....or kalau langgar pun, mungkin satu ari or dua ari lewat.....hehehee....(jangan marah puan editor n encik graphic designer yek!)

Beberapa menjak ni pun aku sangat bz dengan life aku sbb both parent sakit n terlantar je kat atas katil.......abah tak lalu makan, mak pun kadang2 sama jugak.....so, papepun kena paksa gak la.....aku harap sangat lah both of them akan sihat walafiat macam dulu balik..........korang2 yang baca ni, tolong la sama2 sedekahkan doa kat both parent aku yek! tq in advance ;)

P/S:  Ahmad Kamal, kak ema tak kesah pun pasal personal kak ema.......sekarang ni yang penting, both of my parent.....n my carier....hohohoho...doa2kan lah semuanya baik2 sahaja~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers