Tuesday, November 3, 2009

~KaryaKuTanpaBatasan~

Karya aku tidak pernah ada batasan.......aku bebas berkarya dlm pelbagai bidang....hak aku...jangan dipertikaikan...



Aku Ingin Terbang Tinggi Mengecapi Hari Mendatang..Tolong Baiki Sayapku..Aku Ingin Terus Terbang Bebas Merentas Imaginasi Luas Yang Dipenuhi Onak Dan Duri, Pelbagai Hipokrasi, Penipuan Dan Pelbagai Halangan...Tolong Beri Sedikit Ruang Kosong, Kesabaran, Ketekunan Dan Semangat Untukku...Aku Ingin Terus Melihat Sinar Pagi, Indahnya Senja, Cantiknya Bulan Di Kala Malam..Tolong Penuhi Hasratku..Aku Pasti, Kesabaran Pasti Mengiringi Diri Aku dan Pasti Akan Muncul Hikmah Di Sebaliknya...dan...Semuanya, Aku Mulai Dengan TERIMA KASIH....Bersyukur ku Pada Pencipta Yang Satu...ALHAMDULILLAH...Aku Masih Berkarya Disini.....

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers