Sunday, April 3, 2011

~Majalah KAPCAI on Facebook lah!~



Alhamdulillah..Majalah KAPCAI dah ada facebook..so, kepada korang si peminat dan pembaca setia majalah ni, jom like ramai2 kat fanpage KAPCAI ni k!

Thanks to bro Jinx coz sudi jadikan aku admin untuk page ni..heheheh..

Ooowhh..mesti korang heran kenapa aku leh tersesat dengan Majalah Motosikal Underbone Malaysia Berkonsepkan Bangang Tak Terhingga ni..heheh...kalau korang memang selalu pergi event dan nampak Majalah Kapcai buka booth..korang akan perasan ada sorang minah ni jaga booth...aku la tu..heheheh...

Ceritanya...time aku final sem amek degree kat UiTM Shah Alam, aku telah memilih Majalah Kapcai untuk tempat praktikal aku la...tu pun atas pertolongan daripada Bro Jinx coz aku mmg kenal dengan Bro Jinx lama dah since aku aktif dengan arena skuter...alhamdulillah..sampai skrg pun aku masih dengan Majalah Kapcai even aku keje dengan majalah lain...minat kan? semua pun ok..hohoho~ kalau ditambah, ditolak, didarab dan dibahagi...dah dekat 2 tahun lebih aku dengan Majalah Kapcai ni..syukur...dan makin ramai budak2 motor kenal aku..erkk..hahaha..yela..MOMOI..its me lah~

So, kepada korang, jgn lupa like fanpage Majalah Kapcai di Facebook k..ni link kat bawah..

Fanpage: KAPCAI
Blog: http://www.armleg.com/kapcai

Nota Aku: Terus ROCK & RIDE NOHHHH! bersama-sama dengan Majalah Kapcai k!

1 comment:

  1. asalamualaikum..macam mana nak langgan majalah kapcai?

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers