Tuesday, December 1, 2009

~Alergic@Alahan~

Alhamdulillah...setelah bercuti dgn lamanye utk pulang ke kg utk menyambut hari kebesaran kpd tuntutan Rukun Islam yang Ke-5,HARI RAYA AIDILADHA....TIDAK PUAS...itu lah yang mampu aku lafazkan...kenapa?

~Tak puas menatap wajah anak buah aku yg 1st, Nur Umairah Zahra krn along n kak long bw dia blik ke sg.Petani....lpas abis pantang bru blik umah kami kot...wlupun dia ade blik pd Hari Raya Haji ari tu...hmmm...x puas...tap alhamdulillah...dpt jugak la aku menatap dia akhirnya...setelah sekian lama....zahra...itu panggilan manjanya...

~Tak dpt jumpa kwn baik aku, Raifa...hanya dpt borak je..tu pn aku call sbb nak tanya khabar...

~Tak dapat jumpa someone...friend of mine..huhuhu...namanya perlu aku hidekan ats sbb2 yg x dpt dinyatakan...hehehehe....

~Tak dapat lepak tngok wayang....huhuhuhu....NINJA...itu filem yg aku nak sngt tngok wat masa ni...(Pojie nak ajak tngok MYSPY dis week...ari jumaat kot..skali dgn kak wan..) insyaallah...

~Alahan...alergic....adeh....paling aku x puas hati ni...huhuhu..sakit la...gatal2...merah2 leher n blakang bdn aku sbb ruam naik....kulit aku ni bkn alergic pd makanan...tap alergic kpd bhn kimia...da bnyk kali da...xkan skali aku nak pakai brg tu, aku kena test..penat..huhuhuhu...rexona, perfume, pewarna rambut...hmm...antara brg2 yg aku kena slalu aware...huhuhu...

p/s: berborak dgn kwn2 ofis sngt mengembirakan aku...wawa, my roomate also...seronok..mendengar luahan dan pandangan org lain..kt c2 kte leh tau...ape yg org suka dan x suka...luahan perasaan yg mgkn skrg kte xkan lalui..tap d ms akan dtg? just wait n see....

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers