Monday, November 23, 2009

~Demam, Sakit Belakang, & Syndrom Tdo X cukup?~



17-20 November 2009
KEMBARA CUTI-CUTI 1MALAYSIA - MELAKA

Macam-macam kerenah orang yg dapat aku lihat...
Pelbagai Goody Bag juga aku dapat kutip ...hahaha..
Pelbagai jenis air mineral dan makanan yang aku jamah...
Penat mendaki, penat makan?, penat berjalan-jalan...tap satu yg pasti...
GEMBIRA SANGAT....kenapa?

dapat tambah kenalan...
dapat makan mcm2 juadah org melaka
dapat melihat tmpt org, sejarah...lebih hepi sbb aku mmg suka sejarah..hehehe..
dapat info yg pelbagai dan sngat berguna...leh g melaka lag lpas ni..hehehe..

papepun, yang baik dtg dari pencipta yang SATU, Allah...yg buruk dtg dr kita sendri..yang pasti, aku x dpt nak puaskan hati smua org...klu salah, ampun dr hujung rambut ke hujung kaki...aku hanya insan biasa yg masih belajar utk hidup d dunia yg fana ni...hehehe...neway, aku have fun sngt...wlupun letih...tap puas ati...semua org hepi...aku pn hepi...

thanks to GTM team members...biar org nak ckp ape..kte da lakukan yg terbaik..insyaallah..feedback yg kami dpt, alhamdulillah..majority menyokong kami..isnyaallah...akan kami perbaiki apa yg buruk, dan segala kritikan akan dijadikan pembina semangat dan pendorong utk buat yang lebih baik..

THANKS TO ALL PARTICIPANTS!! U ALL GUYS ROCK!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers