Monday, April 4, 2011

~Congrats Sam!~



Ooowhh..sebelum aku menyiapkan semua kerja-kerja aku, aku nak ucapkan tahniah kat pelakon hensem, gila-gila yang telah pun selamat memenangi Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 sebentar tadi iaitu Shaheizy Sam...menang tu der...hehehe~

Hip Hip Hurrey! Sam menang...hohohoho..hehehehe...aku memang suka sangat kalau dia berlakon..selamber je..ok, tu je..aku nak kena siapkan kerja-kerja aku ni..erkkk...esok kang kena bising dgn graphic designer lak..hehehe...

neway, nak ucap terima kasih jugak kat kawan aku, John Labu sebab sudi teman aku kat kedai di Uptown Shah Alam sebentar tadi..kalau tak, memang mati kutu la aku coz aku sorang-sorang je...huhuhu..TERIMA KASIH! ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers