Saturday, April 9, 2011

~Ooowhh..BZ lah jugak~

Oleh kerana keBZan membantu rakan baik aku utk majlis nikahnya pada hari ini, tak sempat aku nak posting kat sini...

Alhamdulillah..aku sudah selamat sampai di negeri kelahiran aku yang aku cintai ini...Pulau Pinang, akhirnya aku pulang ke asalnya..usaha mencari kerja baru sedang giat aku lakukan..hahaha...mana boleh tak kerja..aku kan workaholic! adeshh~

Hari ni, 9/4/11 aku sangat hepi coz kawan baik aku yang aku kenal rapat since kami dari Tadika Kemas Tasek Gelugor hinggalah sekarang telah pun selamat membina masjid bersama jejaka pilihannya. Syukur...sebak jugak aku..yela..kawan baik aku kot kan? aku kenal rapat dengan dia since kami tadika..yang bestnya,kami ditakdirkan belajar di kelas yang sama dari tadika, darjah 1-6 dan hinggalah tingkatan 1-5...hahaha..menarik bukan? kami berpisah sebentar time lepas SPM coz aku dapat sambung diploma kat UiTM Perak dan dia di Politeknik Seberang Perai..



Dan bila dia dah start keja, aku masih menyambung degree lak kat UiTM Shah Alam..namun alhamdulillah...Tuhan takdirkan kami untuk kembali bersama, berkongsi masalah, berkongsi susah dan senang sehingga sekarang..dia lah tempat aku meluahkan perasaan, menangis girang dan sedih..

OOoowhh...PUAN RUHAIZAH DAN ENCIK FADLIL, SELAMAT PENGANTIN BARU...aku doakan kalian sentiasa di bawah lindunganNYA dan bahagia hingga ke hujung hayat..aminn~



No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers