Monday, May 9, 2011

~Bulan Mei Penuh Makna~

http://www.emocutez.comPenang so hot lah! hehehe...http://www.emocutez.comdah lama tak hujan kat Penang nih...kesian kat mak sebab nak tido pun tak senang..huhuhu...tapi nak wat camne kan..bukan kita boleh tentukan cuaca ni..so, redha jela..tapi tetap sedey nih...T_T

Berbalik kepada cerita Bulan Mei..kenapa ia penuh makna? Ooowhh..banyak perkara yang baik berlaku..Alhamdulillah..syukur..meh aku nak kongsikan apa perkara baik tu dengan korang.. ;)

http://www.emocutez.comBesday Along dan Hari Ibu jatuh pada 8 Mei, Besday Mak lak jatuh pada tarikh 10 Mei..dan 31 Mei lak Besday Maklang aku...Mereka bertiga ni sangat bermakna dalam hidup aku tau!

http://www.emocutez.comKawan baik aku yang aku kenal dari tadika telah pun selamat mendirikan rumah tangga..Kenduri pun baru je selesai 7 & 8 Mei yang lepas...haa..kalau nak tau, 7 Mei tu jugak lah genap enam tahun mereka menjalinkan hubungan...lama kan? Alhamdulillah..akhirnya selamat semuanya..

http://www.emocutez.comBulan Mei jugak lah membuatkan aku tersipu-sipu malu bila diperkenalkan atau dalam bahasa mudahnya, dikenenkan dengan sepupu kepada suami rakan baik aku...pergghhh..macam zaman dolu2 je kan? Errkk..kawan-kawan dulu kot..aku pun tak pernah mengharap apa-apa..penat dah kot..

http://www.emocutez.comTapi sedey gak la..tahun ni aku tak dapat lagi sambut besday DIA...nak buat mcm mana kan? takde jodoh..aku redha jela...just wish him happily ever after with anyone he choose after this...Life must go on..

So, kepada korang2 semua..Hargai lah apa yang ada di depan mata..Jangan sia-siakannya..jangan menyesal di kemudian hari..Hidup dengan hati yang penuh gembira dan yang paling penting, senyum dan sabar..ketahuilah yang setiap kejadian yang terjadi itu ada hikmahnya.http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers