Saturday, May 7, 2011

~Juxta Art Studio~

Special Kredit to Azeem Juxtaposed
Juxta Art adalah sebuah kumpulan yang terdiri daripada seniman dan pereka yang ditubuhkan oleh kumpulan Juxtaposed iaitu kumpulan lima orang anak muda yang terdiri daripada adik beradik. Mereka memfokuskan muzik dan produksi seni visual sebagai keutamaan mereka. Setelah beberapa tahun terlibat di dalam bidang seni muzik bebas dan dunia muzik tempatan, Juxta Art Studio dilihat sebagai satu platform kepada mereka untuk memperkayakan karya kreatif mereka tanpa batasan.

Juxta Art Studio dibangunkan untuk menawarkan keselesaan, privasi dan tempat yang lebih kondusif kepada para penggiat seni bebas untuk meluangkan masa mencipta melodi dan lirik dengan lebih serius dan professional. Dengan jurutera mereka yang berdedikasi dan berpengalaman, aku pasti korang tak akan menyesal untuk bekerjasama dengan mereka. Jika korang yang masih mencari-cari tempat untuk merekod lagu, LP, EP, Single atau demo, Juxta Art Studio pasti pilihan yang tepat!

Bukan hanya studio, malah di sini juga terdapat satu galeri seni yang juga dimiliki oleh pihak Juxta Art Production. Jika korang bosan, blurr atau tiada idea, korang boleh lah melawat galeri ini.

Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh Juxta Art Production adalah:

•Merekod (Artis, band, vokal, instrument, alih suara, e-book, buku audio & demo)
•Mixing & Mastering
•Music Arrangement, Scoring & Composition dan Kelas Muzik
•Visual Art Commisioning, Lukisan, Illustrasi, Kraf dan Mural
•Menerbitkan full album, LP
•Mencipta lagu, menulis lirik original untuk lagu tema, skors dan music arrangement.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh terus menghubungi pihak Juxta Art Studio

Tel : 03-6185 7732 begin_of_the_skype_highlighting              03-6185 7732      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-6185 7732      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-6185 7732      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-6185 7732      end_of_the_skype_highlighting (Pejabat)
: 013-386 1023 (Black)

Myspace : myspace.com/juxtaart
Facebook: Juxta Art Production (Recording Studio)
: JUxta Art (art and gallery)
Email : juxtaartstudio@yahoo.com

*****Articles Copyright © 2011 (Astarawistana Momoi) & Pictures (JUXTA ART) are All Rights Reserved. Use of words & photographs in any manner without permission are prohibited by International copyright law. Your Cooperation is highly appreciated~ ;) *****

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers