Friday, July 8, 2011

~8 Julai 2011 + Jumaat + 26 Tahun~

Thanks kat dak2 ofis Suri Media Sdn. Bhd. especially Team Majalah By'U...hehehe..so sweet!

Alhamdulillah...berganjak lagi umur aku pada tahun ni...maka, bertambah-tambah la dugaan dan cabaran untuk aku tempuhi pada masa depan...pergghhh!! dah masuk 26 tahun dah...angka yang agak mengerikan bagi sesetengah wanita...hahaha...but for me, its ok lah...takde hal...hehehe...selagi aku masih bernafas, selagi aku punya kaum keluarga dan rakan-rakan yang sentiasa menyokong aku, insyaallah...aku janji aku akan kuat!

Syahdu je rasa hari ni...alhamdulillah, 8 Julai 2011 jatuh pada hari Jumaat, penghulu segala hari....bertambah terharu aku bila ramai yang wish kat muka buku aku...thanks a lot guys! u guys ROCK my day! \m/! syukur krn aku masih ada kawan-kawan macam korang.. Iye, aku selalu berfikiran bahawa...jika sekali kita membuat baik dengan orang, aku pasti orang itu juga akan membalas dengan kebaikkan jugak....dan tak rugi berkawan ramai-ramai ni...tak gitu?

Terima kasih sebab buat aku terharu sangat hari ni....apa yang aku boleh buat ialah bersama-sama berharap segala doa kalian dimakbulkan Allah...insyaallah..aminn..

Haaaaa...kepada kawan2 yang dok tanya soklan cepumas, cepuskodeng, cepu segala cepu tu...hahaha...apa yang boleh aku cakap, Insyaallah jika Tuhan mengizinkan, jika ada jodoh aku, jika Tuhan telah membuka hati aku kembali, dan jika ditentukan olehNya...aku akan roger2 korang k? akan aku heboh2 kat korang k...no worry! just aku hanya nak minta tolong kat korang untuk terus bersama-sama berdoa untuk aku.... ;)

So, Jutaan terima kasih kepada semua kawan2 yang telah membuat hari aku indah dan berbunga-bunga ya! I LOVE YOU GUYS! ;)

Nota Aku: Pergghhh...kalau nak kasik adiah, meh2..hahaha...kasik adiah je k...jgn kasik telur dgn tepung lak yek! hahaha...mmmuuaaaaaahhhhhhhhxxx!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers