Sunday, October 16, 2011

~Bertambah Kerja, Bertambah Rezeki..Alhamdulillah~


Assalamualaikum....
Dah lama tak berceloteh kat sini...

Komitmen kerja membataskan aku utk berceloteh & membebel kat sini...

Tapi its ok...aku bersyukur sangat sbb aku dah tak bosan macam dulu...since aku dah pun bekerja....hehehehehe....yeaaahh! aku dah bekerja di siang hari! keskeskeskes....

So, dengan ini aku dah ada dua kerja....keskeskeskes....satu kerja tetap dan satu kerja jarak jauh dengan Majalah By'U...alhamdulillah...mungkin ini hikmah setelah apa yg berlaku baru-baru ini....



Terima kasih ya Allah...hikmahMu tebar melayang, dan ku sambut dengan penuh kesyukuran....



Sebagai seorang hambaNya, aku tak pernah kecewa dgn apa yang dah terjadi....pengorbanan aku ini adalah Redha dan aku sentiasa berpegang kepada ayat 'APA YANG TERJADI, PASTI ADA HIKMAHNYA' Insyaallah...



So, kepada korang kat luar sana yang masih rasa putus asa, atau rasa beban yang korang tanggung tu terlalu berat, dekatkan lah diri dengan Pencipta kita....Insyaallah Dia pasti akan menolong kita.....dan ingat lah...apa yang berlaku pasti akan ada hikmahnya....cuma cepat atau lambat, itu ditentukan olehNya...kita sebagai hambaNya, cukuplah dengan Redha dan terus berusaha untuk menjadi lebih baik dari sebelumnya dan terus terus berusaha untuk menjalani hidup ini dengan sebaik mungkin.



Guys, please don't ever give up! Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.......Insyaallah ;)

1 comment:

  1. Hi Irm apa khabar...lama x dengar cite and welcome back to blogging space :-). Irm akak nak tanya kat tempat keje Irm tu agak2 ada nak pakai freelance writer ke? if ade dgn sape akak leh contact ? nnt update akak yer thanks dear.

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers