Sunday, February 19, 2012

~Alhamdulillah~


Assalamualaikum.............
Dua hari cuti, tapi rasa macam tak cukup je since penat ke hulu dan ke hilir dan sibuk menyiapkan apa yang patut untuk majlis pertunangan satu-satunya adik lelaki aku.....satu-satunya adik aku............hohohoho...........

Alhamdulillah, akhirnya semua dah pun selesai dengan izin dari Allah...........syukur lah, sebagai seorang kakak, apa yang dapat aku ungkapkan adalah doa semoga mereka berdua selamat ke jinjang pelamin dan selamat hingga ke akhir hayat............

Yela, achik kasi chance dulu kat uda ek...........hehehehehe..............pergh.........ramai la jugak yang tanya soalan cepukarat kat aku apsal adik aku, bukan aku...................mau dok rilex lah makcik2 dan pakcik, serta saudara maraku................no worry, aku percaya pada jodoh.............cuma wat masa ni, aku belum pun berfikir ke arah tu...........aku taknak berharap lagi macam sebelum2 ni...................sakit oooowhhh.........................hehehe................kalau ada tu, ada lah................kalau tak ada, aku terima dan redha......................

Last week, jumpa Anur Rianni...x-classmate n x-geng gila2 time skolah menengah dulu..............alhamdulillah, dia pun dah selamat menjadi isteri................just belum kenduri, bulan 6 nanti katanya.......................apa2 pun, congrats anur & izat ;)

Everything happen for reason.............aku sangat percaya hal tu....................... ;)



No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers