Tuesday, April 3, 2012

~Sedey laaaaa~

Assalamualaikum.....
Tetiba jela kan rasa sedey.......setelah lama tak menaip kat sini.....
Mau tak sedey, my x-roomate dan x-classmate time degree dulu dah nak kawen......tapi bukan sedey sebab dia nak kawen, tapi sedey sebab aku tak dapat g tngok dia naik pelamin......Super sedey......sangat lah super sedey......


Nana, antara kawan aku yang super gila-gila yang pernah aku kenal......seorang kawan yang sangat super baik dan tak pernah nak berkira dengan aku.......siyes aku sangat bertuah sebab pernah kenal dengan dia......dah lama tak jumpa since abis study, dia balik stay n keje kat JB.....tinggal la aku dengan wawa.....huhuhu......


Melihat nana & wawa naik pelamin adalah antara impian aku........tapi oleh sebab komitmen aku dengan keje baru, tak dapat lah nak merealisasikan impian utk nana...............nana lambat bagitau aku majlis dia 7 April 2012 nanti.......tak sempat aku nak prepare cuti lagipun aku bz dengan stock count yang akan dijalankan 9 April nanti............pheuwhhh......sedey sangat kot kan!

Apa-apa pun, advance wish......SELAMAT MENJADI ISTERI YANG SOLEHAH dan SUAMI YANG SOLEH kepada both Nana & Fazreen..........aku akan sentiasa doakan cinta korang yang dah lama berkembang tu sampai ke hujung nyawa korang dan akan dapat baby comel2 banyak2.... ;)

Insyaallah, kalau umur aku masih panjang, rezeki aku lebih hujung tahun nanti kita jumpa sebab wawa pun dah on the way nak naik pelamin katenye.......hehehe.....

Nana, jangan sedey2......aku janji akan sentiasa doakan kebahagian korang ye! Rindu nak gila2 dengan ko......dah jadi bini orang, teruskan je gila2 ko tu yek......baru cool hidup korang ;)

***Rindu dengan Wawa, Nana, Nadia n geng2 MyEvent class budak event yang super nakal ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers