Friday, March 7, 2014

INFO: IPOH NOSEFEST



Assalamualaikum...
Ok2...before proceed dengan satu lagi festival yang best ni, aku nak ucapkan.......jeng3!
HAPPY INTERNATIONAL WOMENS DAY!! Yeayyy!!!
So, kepada semua wanita-wanita di luar sana, stay healthy and stay beautiful because you're really worth it!

Ok, berbalik kepada informasi yang ingin aku ketengahkan pada waktu petang yang hening ini, (ececeh ayat...) aku nak war-warkan tentang lagi satu festival yang bakal berlansung pada hujung bulan ni.  NOSEFEST atau NORTHERN OUTFIT STREETWEAR EXTRAVAGANZA FESTIVAL ini bakal memperkenalkan label-label clothing yang Oh! super awesome di serata pelusuk negeri dan rata-ratanya adalah daripada label clothing dari Utara (Eerrkk...sila sebut betul-betul...Utagha...yes2! pandai...).

Festival ini bakal berlansung di Dataran Ipoh, Perak pada 29 & 30 Mac 2014 dan festival ini tidak hanya mengumpulkan label-label clothing, namun festival ini juga turut menjemput band-band lokal dan indiependent yang akan membuat persembahan pada dua hari tersebut.

So, guys...untuk maklumat lanjut, korang boleh usha diaorang punya TWITTER, or korang juga boleh bertukar-tukar buah fikiran secara berjemaah di FACEBOOK , atau korang boleh usha label dan band mana yang join festival ni kat STATIGRAM mereka.  Last but not least, let's support our local brand, & our local talent.  Hip hip hoorraayyy!!

Errkk...ok, sekian..ehem...babai~




No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers