Tuesday, March 11, 2014

SILENCE IS THE BEST RESPONSE TO A FOOL?


Assalamualaikum...
Regarding my post title....agree or disagree?
Well, on my opinion, i seriously super agree with this quote...

Why?
Oh my...coz i'm experience it right now...
Thank God...so lesson learn.  

Quotes ini lah yang menjadi semangat untuk aku dalam dua minggu ini...
Pergghhh! seriously aku agak down, tapi Alhamdulillah...Allah masih bersama-sama aku..
Thanks a lot kepada rakan-rakan yang banyak bagi semangat untuk aku hadapi benda ni...
Thanks a lot sbb anda semua masih percaya dan masih sudi bersama-sama berada di belakang diri aku...

Well, kepada dia yang menjadikan satu isu yang kecil kepada isu yang besar atas dasar 'busuk hati' dan dengki, well done! kau berjaya menampakkan diri kau seorang yang 'bodoh sombong' dan ketidakmatangan kau dengan kenyataan dan segala provokasi serta manipulasi ayat-ayat fitnah kebanggaan kau itu..heh!

Lagi menampakkan kau seorang yang kurang terpelajar bila kau menggunakan provokasi, dan manipulasi sebagai senjata untuk menutup tingkah laku yang sebenarnya semua orang pun tahu mengenai kau...heh! SHAME ON YOU!

Ok, aku taknak taip lebih-lebih sbb kalau ikut nafsu, binasa...makin bertambah dosa aku...syaitan syok2 je tepuk tangan kat aku...istiqfar...semoga doa insan teraniaya macam aku dimakbulkan Allah S.W.T. ...semoga kau dapat berubah ke arah yang lebih baik since kau masih ada parent, masih bersuami dan masih mempunyai anak-anak di samping kau...

Done, ingatlah...aku diam tidak bermakna kau dah berjaya...aku diam tidak bermakna aku bagi chance utk kau pijak kepala aku...aku diam sebab aku tak pandai bergaduh, aku tak pandai nak provok orang, aku tak pandai nak manipulasi ayat2 yang betul kepada suatu ayat yang tak betul dan aku diam sbb aku tau aku tak bersalah...dan aku percaya aku di pihak yang benar...babai~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers