Saturday, March 28, 2009

Sabtu yang Aman

First Day..

Tetibe je terasa nak wat blog...
Terase nak tulis ape yg aku rs kt dlm blog...
hehehehe..

Introduction? No need...aku low profile..hahaha..
senangkan diri anda meng "view" complete profileku...

Half day working today...
Berempat, tap da tinggal berdua...
Ade keje lain mungkin..
Aku mcm biasa...d dpn pc...
membuat kerja yg aku kdg2 x pasti..

60 Earth Hour?
Hey guys, let support this campaign!! hahaha..
aku da sign up smlm..
Agak teruja d c2...nasib housemate2 ku sporting...
mereka pun join gak mlm ni..
So, aku xleh stay back lelame la kt ofis..
aku perlu pulang awal ari ni.. =)

Tagged, Myspace, Friendster, Facebook dan terbaru...
tubely? hahahaha..mcm2...tapi best jugak...
papepun, aku senang berkawan dgn ramai orang...
tak kira nyata atau maya...

Forum? wahh...faveret aku...
tapi majoriti forum yang aku join, semuanye forum ttg skuter..
n motor la...tunggu sedikit masa lagi..
akan aku luaskan pandangan aku ke forum lain lak..hehehe..

Study, Working?
fuhhh.....Its hard to explain...berbelah bagi juga...
tapi skrg ni, study kot..da last semester beb!
i should struggle even i always bz wif my work...
but luckily me, i already get da job! hahaha..
as? hehehe..malu lak nak cakap...
writer, event manager n marketing executive...lalalala....
papepun, keje ttp keje..lagi bagus klu kita leh multiskill kan dri kite..
dan prinsip aku senang..papepun, bos ttp d ats..
hormat n jalankan tanggungjwb dgn seharusnya..rite?

esk ahad...hari utk aku berehat...
aku belum pun bercuti..campur hari ni...
da.....13 aku keje tanpa cuti...wakakaka..rajin?
xde la...keje kot..kewajipan..
~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers