Wednesday, April 1, 2009

KeMaafAN? Perlu BaGi yANg MemERLuKAn...

Pagi tadi bangun awal...
walaweh...first person bangun ari ni..hehehe..
mandi n siap2...ari ni tumpang wawa smpai jln besar..
xla penat n kaki xla melecet lagi..

Mcm besa gak...kevin will call me...tanya khabar..
smlm kevin merajok..adeh la...cian kt dia..
aku penat..mmg x dpt layan call dia lama2..
i'm sorry kevin..dan mcm besa gak dia akan pesan...
"awk jgn lupa makan...klu x, aku akan marah awk"
dan jwpn aku ttp la sama gak cam sblm2 ni.. =)

Mcm besa gak, isman akan call aku...
hahaha..bangun lewat dia ari ni...ape daaa...
penat katenya...smlm pn dia tido awl..
mau x penat..da bp ari dia berjaga...huhuhu..
dekat 30min gak die call aku..aku layan jela..
mcm besa gak..ade la hal n isu yg diarguekan...huhuhu..
masing2 nak menang..hahaha...

Sampai ofis...just mcm besa...bos aku dtg ari ni! hahaha..
setelah dua ari menghilang...rupa2nya...dia demam..
cian kt bos aku tu..iksh..iksh..iksh...
hurmm..tap bkn bos aku je sorang demam..
acap, photographer baru tu pn demam..
hana bru baik dr demam..erkk..
so, maknanya...ofis aku penuh dgn VIRUS!! huhuhu...
nasib antibodi aku kuat..alhamdulillah...


Tengah ari lunch kat OUG..g bank jap..
Malaysia so hot la...huhuhu...mgkn panas sbb nak hujan kot..

Berbalik pd title post aku kali ni...
KEMAAFAN...hurmm..bg pendapat aku...perlu bg yg memerlukan..
ini pendapat peribadi aku..(tiada kena mengena ngn org lain k...)
kenapa? hanya org yg terluka yg leh explain kenapa..huhuhu..

D...da friend of mine..kenal dlm myspace..scoot ego hello kitty..
yup, last week kami bergado...salah faham..
aku da pun minta maaf pd awlnya..tap dia wat xtau je..
at last...smlm aku dpt pm kt forum..dia minta maaf...
dan aku maafkan...watpe nak gado2..huhuhu..
so, D...peace, no war k...were friends rite?

hurmmm..kwn2..hayati bait2 lirik lagu yg aku post smlm..
mmg masyukk...love in it...hey, x bermakna single x bahagia k??
hahaha...i'm hepi what?? love to be like dis...
my future, wait for me...i will follow u...i will..
never ever look back momoi..yup! i can do it! hehehe..

~one love, peace n harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers