Thursday, April 2, 2009

SuKa dAN DuKa...

Bertemankan air horlicks panas...
Serta kipas yg sempoi2 bahasa, aku menaip lagi..

hurmm..today, ada suka...ada duka..
sukanya...keja aku sudah ada perkembangan positif..hehehe..
bersemangat lagi la aku...

duka? hurmm...hanna...erkk..rantai jed yg diberi oleh seseorg,
telah ilang...adeh..mahal tu..rm900++..huhuhu..
hanna2...huhuhu...careless la kamu dear..
lusa dia akan bertunang..aku harap semuanya berjalan lancar..
selepas apa yg terjadi 2,3 menjak ni...sabar ye hanna..
semua yg berlaku pasti ada hikmahnya...insyaallah..

Kici..aku dpt gud news from him..
about big event kat labuan, sabah next month..
sempatkah aku kumpul duit ye??
my bos nampaknye berminat..
n kici nak dtg semenanjung...hohoho..
dan aku janji nak jmpa dgn dia..bereh katanye..hahaha..
nak g cherating...nak surfing..kici gila surfing skrg..
hohoho...

isman..hehehe..padan muka dia terkena dgn aku tadi..
tu la..sape soh cari pasal ngn aku..hahaha...
wlupun smlm april fool...tap ko ttp kena fool ngn aku ari ni..
kan da x keruan...tu bru sket..klu aku majok lelame..
ape la jadi kt ko ek? hehehe...
request aku, ko jgn lupe yup!
lagu munajat cinta dr awal smpai abis...thanks bro!
dan lagu biar mati cinta ini lepas ko balik dr bandung..
aku tunggu tau..hehehe...
(tngh bangga dpt tngok fast n furious...) ceh...

kevin...still da same..dr pg smpai la mlm..
akan msg n msg aku...n call juga...
thanks a lot my friend..caring sungguh awk kt sy...

Firdaus...awl gle dia g tngok wyg fast n furious...
amboi2..mentang2 jauh..huhuhu..bkn main lag yup??!
bkn nak ajak..da msuk panggung bru nk gtau..ceh...

ok2...kt cni aku nak state sket..
hurmm..rindu x semestinya kt bf or gf je k..
rindu itu mcm rs syg gak..universal..
jgn perkecilkan skop dan mentaliti kita tu..
ok..?

~one love, peace & harmony~

No comments:

Post a Comment