Friday, May 29, 2009

Single or berdua lebih baik???

hurmm...2 ari lepas, ade seorg kawan aku bertanya..

"irm, sampai ble nak single? aku risau tngok ko..asik bz dgn keje sampai ko da x fikir pasal diri ko sendiri..pasal hati ko..ko xnak cari BF ke?"

hahaha..lawak je soklan kawan aku ni...hurmm...
mmg la sunyi weh...sungguh sunyi sebenarnya...
tapi aku lebih suka dan selesa mcm ni...
JANJI aku pada dia...aku akan terus tunaikan..
dia yg terakhir...walaupun dia sudah bersama org lain..its ok..

bagi aku skrg ni yg lebih penting adalah keje dan komitmen aku..
ini yg aku pilih..ini yg aku kena teruskan..
for my big family..utk minat aku dan masa depan aku..

hey, no big deal la klu single pun..aku mmg seorg yg berdikari whatt???
hahaha...insyaallah...aku tau apa yg aku sedang buat dan lalui skrg..
aku redha dan aku akan terus dan teruskan... =)

kpd rakan-rakan yg sentiasa memahami dan menyayangi aku..
thanks..i love u all la guys...u guys mmg rock!!

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers