Tuesday, June 30, 2009

~manusia yg bodoh dan ego..bodoh sombong?~

walaweh..die mmg mcm vavi..hahaha..
sory la to say..tahap kesabaran aku di luar batasan dan melebihi batas-batas yg slalu aku limitkan utk seseorg..

kenapa? she's very annoying la..
bodoh sombong kot..ego x bertempat..
adeh la..da la x matang..
fikiran cam budak-budak umo 8 tahun..
yg ko tau asik mengomel je..keje x reti nak wat..
x reti nak berdikari..yg tau nak tagih simpati..
ape kes? rasa diri da besar sngt?

sory to say la..xkan aku nak humblekan diri aku lagi utk ko utk kesepuluh kali nya? asik akuje yg mengalah..penat la weh..penat otak nk pk pasal ko..asik aku je nak jaga hati ko yg xde hati tu..
smpai bila la ek?

tolong2 la respek..muka tu kalau cam nasha aziz, aku x kesah nak wat2 muka tu..senyum jauh skali..ni muka cam..adeh...ssh la nak describe...bkn aku sorang la yg ckp kan..aku je kot yg berani tegur ko mcm tu coz org lain asik nak menjaga hati ko je..kesian kt ko...hahaha..

ko tu pompuan yg adeh..sangat2 la annoying la...mmg lemas n rimas la aku tngok perangai ko yg mcm budak2 sekolah rendah tu..hahaha..sory to say again..
langit tu x sentiasanya cerah weh..smpai masa, hujan gak..so, beringat la slalu k..

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers