Tuesday, July 7, 2009

~I'm Counting!!...hiarrgghhh...hooyeeaahh!!~

Menaip lagi d petang hari..
Alhamdulillah..everything just fine..

Hari ni aku agak sibuk..menolong kak akma dgn jemputan media dan sibuk utk update file-file yg da lame x update..wlupun ade yg lum siap, at least aku da update yg mane yg sempat..

The title...yup, i'm counting!! counting ape?
esk my besday..hehehehe..best2..da 24thn da..
alhamdulillah..syukur aku pd yg Esa..aku masih boleh melihat dunia yg penuh pancaroba ni..pelbagai halangan da aku lalui..pelbagai peristiwa da aku hadapi x kira la pahit atau manis..hey, i'm 24 da..hahaha..klu org2 tua ckp..da leh kawen, da leh dpt anak da..adeh..hehehehe..pasal tu..aku xnak ckp ape2...

Kenape aku suke? sbb tarikh tu da smpai...8 Julai..my faveret no ever la..hehehe..klu usha no fon aku pn ade gak no tu..mest la..the lucky no tau..hehehe..
012-3284387...see?? hehehe..

8 Julai tu juga adalah no yg istimewa..akan aku pakai kelak..hehehe..walaweh..best kan no tu..klu beli kete nant aku nak cari no ni gak..hahaha...

hmm...hepinye aku ari ni..aku x mengharap banyak..aku just harap aku akn terus idup d dunia ni, tabah menghadapi segalanye, terus kuat, terus dengan ape yg aku sedang wat skrg ni..minat aku, yup..e2 la yg aku sngt harapkan...klu bleh, aku leh bg something utk my parents n my family da bnyk tlg n ssh sbb aku..

so, tomorrow..8/7/2009...i'll wait...insyaallah..hrp semuanya berjalan lancar!!

aminn....

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers