Friday, July 3, 2009

KaPCai? Motor? Skuter?

Morning..aku menaip lagi..
walaweh..bz sungguh aku ketika ini..
hurmm..tap masih lagi boleh bernafas..alhamdulillah..
syukur aku pd Yang Satu..masih aku wujud di dunia ni..

My title..hurmm..yup..
kenapa aku pilih title tu?
sbb aku suka..klu korang perasan gak..
tngok kt link2 kt sblh kanan tu, bnyk blog n forum yg berkaitan dgn motor..hehehe..
x kira la motor tu jenis apepun..
yaaa...aku skrg universal..bkn tertakluk pd satu jenis je..
dlu lain...skrg lain..ade gak kwn2 aku ckp..
"wah..momoi skrg minah rempit la..join dak2 kapcai..."
hey, who cares? lantak aku la kan..bknnye aku merempit..
aku just nak share info n minat aku yg smakin mendalam pasal motor2 ni..

thanks to my bos la..abg ghani n abg jinx..n my lovely alang, jankuzi..
they always suppport me in dis way..alhamdulillah..at least aku tau ape yg aku wat ni x sia2..dr dlu pn aku mmg minat motor, tap first thing dat will come in my head, skuter la..hahaha..yup, aku minah skuter...tap skrg aku join je mane2 club..share info..

sblm aku start praktikal ngn Majalah Kapcai, aku da try cari info2 pasal majalah ni..yup, mmg aku dlu x pandang pn majalah ni..yela..mentaliti time tu sngt la pendek..sependek aku ni la..hahaha..walaweh..tap syukur la..bila da praktikal means aku keje kt c2..i learn many things..yup, Majalah Kapcai bkn hanya utk kapcai k..Majalah Kapcai adalah utk semua jenis motorsikal d dunia ni..hahaha..so, panjangkan dan tinggikan mentaliti anda ttg Majalah Kapcai ni k..

walaupun aku skrg x lagi bekerja dgn majalah kapcai..tap aku ttp aktif menolong ape yg aku mampu utk majalah ni..klu ade event, i will b there, isnyaallah..klu x terikat dgn mana2 hal la..satu ofis..xde hal la..tiap2 ari jumpe je abg ghani arafatz ni..hehehe..

so, kt cni, aku just nak kongsi yg majalah kapcai bg aku, special..effort yg ditunjukkan oleh bro ghani, mmg marvelous la..siyes..aku x tipu..so, akhir kata utk post kali ni..terus ROCK & RIDE dan jgn lupa beli majalah kapcai yg terbaru d pasaran!! hahaha..

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers