Tuesday, June 16, 2009

~Sampai Seru~

Di keheningan malam ni..aku rs sebak je..
hurmm...mcm2 terjadi pd minggu lepas dan 2 ari yg lalu..
marah, gembira, resah, penat...hurmm..mcm2 rasa...
tap apepun...aku just bersyukur la..
alhamdulillah...ape yg aku wat, aku pasti..
akan ade hikmahnye...dan aku da try wat yg terbaik..
aku xleh nak puaskan hati semua org...
tap aku da try..
hope, ape yg aku wat dpt menolong dan membuatkan org tu hargai aku..
thanks ALLAH...

SAMPAI SERU?
waahh...agak ngeri d ctu..
yaa..umor aku akn mengjangkau 24thn...
bagi aku, aku masih dlm proses mencari erti hidup yg sebenar..
baru nak belajar bertatih..tapi, aku salute segelintir kawan2 aku yg telah pun selamat BERKOMITMEN...alhamdulillah...ramai kawan2 aku da pun selamat menjadi suami dan isteri orang..kawen muda tu weh...hehehe...

Melihat situasi ni...hati aku jadi sebak...hurmm..terasa gak aku kan...
sampai ble aku nk terus berkomitmen utk keje aku? tanpa memikirkan masa dpn, masa utk berkeluarga...ya ALLAH..aku x penah terfikir sblm ni..tap setelah ape yg aku da alami dan lihat...siyes aku terasa weh..hahaha...adeh la..bkn gatal..just terfikir..
time aku putus cinta dgn xbf aku...aku ade ckp kt mak n abah aku..
"mak...tlg la cari sorang kt cek...mak ngn abah pandai2 la..cek malas nak pikiaq da..." huhuhu..smpai mcm tu...

Kat sini, aku just berharap dpt jmpe seseorg...biar la ini yg terakhir bagi aku..penat...mmg penat...aku hanya berdoa..moga2 semuanya berjalan lancar...

so, kepada semua rakan2 aku...SELAMAT BERTUNANG, SELAMAT PENGANTIN BARU kawan2...aku doakan moga2 jodoh kalian hingga ke hujung hayat...aminn...

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers