Wednesday, December 16, 2009

~Rumors & Dengki~

Aku baru je dapat msg dr someone..
Yang aku peliknye...die tanye "Betul ke ape yg aku dgr? Majalah Kapcai da xde lagi lpas ni?" uikksss...damn! hahaha...aku nak tergelak pn ade...nak marah pn ade...

Bukan ape...x sangka lak ade yang sanggup wat rumors smpai mcm ni skali...aku on behalf pihak majalah kapcai rs mcm x patut la...kenapa rumors mcm ni yang dieorg nak sebarkan? ape salah team kapcai?

Tak dinafikan...majalah Kapcai adalah majalah yang mengetengahkan semua jenis motor, menjadi perantara antara pelbagai kelab-kelab motor...tapi kami takkan sesekali berkompromi atau masuk campur dalam hal-hal mereka ni...kami faham...kami ni pun hanyalah manusia biasa...penah lakukan salah dan silap...tapi ini tak bermakna anda di luar sana perlu menghukum kami sebegini...kami mengaku..kami kadang-kadang tak dapat nak puaskan hati semua orang...kerana? kami pun hanyalah insan biasa...macam anda semua....kami hormat anda semua yang mempunyai minat yang sama...so, hentikan lah rumors2 yang kurang enak ini...moga kita semua terus unite dalam meningkatkan industri permotoran negara kita k?!

P/S: Team Kapcai benci rempit...sekian..

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers