Wednesday, January 6, 2010

~Penang-KL-Penang-KL-Penang-KL~

Bermulanya pengembaraan baru......

Oleh kerana komitmen aku utk keje dan bondaku yg tersayang..aku terpaksa berulang-alik dari penang ke KL setiap minggu...

hmmm....penat? aku x kesah...untuk mak, smuanya aku sanggup buat...kedua2nya benda yang aku sayang...dan penting...sebab tu aku x kesah...

kepada yg belum memahami situasi aku sekarang ni, aku mohon maaf...aku x dapat lakukan semuanya dalam satu masa...tap aku terus lakukan yang terbaik...berilah masa...

to En. Nuar Md. Diah & En. Jeremy Khalil, thanks for ur understanding wif my situation rite now ya...really appreciate it dat...

kpd kawan2 ofis, kak akma, pojie, acap, helme, bro ghani, bro ezam, En.Anwar, thanks for ur kindly support n ur help...akan ku kenang..

Kpd kawan2 FB, kenalan2...terima kasih...saya sayang kamu semua sangat2 yaa...

To itchie..thanks dude! u always b my side....

TERIMA KASIH..... ;)

Till next post...

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers