Thursday, March 4, 2010

~Travel, Working, Family, Friends~

Da lame x menaip di sini..

Bz dengan keje, holiday, family dan kawan2 menidakkan aku menaip di sini..
papepun, my life great now!! damn love it..hahaha..

4hb Feb - 8hb Feb 2010
Aku bersama-sama team Majalah Gaya Travel melancong ke Bandung, Puncak dan Jakarta..At last, sampai juga aku kt negeri jiran kita tu...well, sangat menarik dan pasti aku akan ke sana lagi! hehehe..paling x dpt aku lupakan, Taman Safari Indonesia..sangat teruja dengan tempat ni..aku pasti, sesiapa yg sangat sukakan haiwan, pasti rasa apa yg aku rasa...kagum dan teruja sangat2!! tak dapat aku luahkan dgn kata2...berbezanya dari Malaysia.. ;)

Ni antara gambar2 yang dapat aku upload kt sini...hehehehe...















11hb Feb - 17hb Feb 2010
Dua hari di Malaysia, aku ke Pattaya dan Bangkok lak...
Acara tahunan untuk Majalah Kapcai, BURAPA PATTAYA BIKEWEEK 2010-ulangtahun ke-13.
Macam tahun sebelumnya, best sangat...dapat borak dgn rider dari pelbagai negara, berjalan-jalan di Walking Street, layan gig underground berdekatan dgn booth kami..makan nasi ayam yg sedap tu...then cari barang2 rare yg xde kt Malaysia..wow! lovely...yg aku x dpt lupakan..ade sorang uncle dr New Zealand ni, baik sngt..die kasi aku sticker bentuk heart, then tukar duit syiling dgn aku..hahaha..so sweet..

Di Bangkok, walaupun menghadapi sedikit kesulitan d awalnya, tap semuanya jadi ok lpas tu...best dpt round2 pasar minggu yg rare tu..bnyk gle brg kt c2...mmg teruja btul aku...tap yg aku x dpt lupakan time jenjalan kt kao san road time malam...aku terjumpa beg2 yg mcm2 jenis adidas old skool leather original beb! adeh...x ckup duit lak...huhuhu...so, impian aku pasti kesana lagi dlm waktu terdekat ni..hahaha..

Tu je wat masa ni...nanti aku upload gambar yek..lalalala...

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers