Tuesday, June 1, 2010

~Wonderful Weekend~

Pada 28hb Mei 2010 yg lepas, sah la sepupu rapat yg aku sayang, Rafizah Ashaari menjadi isteri kepada Hafeez...nothing more to say..just aku sentiasa doakan mereka kekal bahagia hingga hujung nyawa...sbb aku syg kazenku itu...saudara terdekat yg terlalu bnyk menolong keluargaku.. ;)

Pada 29hb Mei 2010, Majlis kenduri diadakan di rumah pengantin perempuan..sungguh meriah...x menang tangan kami semua..hiasan pelamin yg indah, makanan yg sedap..apa lagi yg aku nak ceritakan..superb!

yang paling aku hepi x terhingga...melayan kerenah anak2 buahku yg nakal dan bijak pandai kadang menghilangkan rasa penat...rindunya aku kt dieorg semua...alhamdulillah...dapat jugak aku jmpa mereka semua..

To Maklang, Abg Li & Kak Jai, Kak Chaq, Abg Mat & Kak Yang, Cik Lily Nana, Feezah, Hafeez....thanks!

To Nur Dini, Nur Izah, Aina Safiya, Ahmad Darwish, Amin, Nur Umairah Zahra...CikMa sayang sngt kt kamu semua... ;)

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers