Thursday, September 9, 2010

~Berakhirnya Ramadhan~

Wow..terlalu lama aku x menaip di sini..
Mungkin keBZan dgn keje2 aku kt ofis n keje2 personal aku menghalang aku dr terus menaip kt sini..
Hari ni ckup la sebulan umat Islam berpuasa...ESOK RAYA wehh..hahaha..
Alhamdulillah..sebulan da berlalu..

Tahun ni aku agak suka raya sbb:

*Aku dpt beli baju raya POLKADOT!
*Umah aku da ade streamyx..so,xde la boring kang kan..
*Cuti lama! 8hb-19hb September 2010
*Dapat raya dgn kwn2 baik aku..Juhanis, Ruhaizah, Raifa & Khairun
*First time raya dgn anak buah tunggal aku..Nur Umairah Zahra..x sbr bln dpn dia da nak msuk umo setahun..cant wait..nak bagi adiah!

Tahun ni aku agak kurang suka sbb:

*Mak dgn abah sakit..lum masih pulih sepenuhnya
*Mungkin beraya sorang2 tahun dpn sbb ruhaizah dah nak kawen...kwn baik aku tu..huhu..
*Baju raya aku sepasang je? ermmm....
*Walaupun cuti lama, keje banyak sangat...argghh..tension!

Hurmm..papepun, aku harap Aidilfitri kali ni akan bg pengalaman baru kat aku la..wish for da best for everyone..have a safe journey and have a great coming hari raya wif your beloved one..insyaallah..

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers