Thursday, April 28, 2011

~Cita & Cinta~


OOoowhh..bila dah bersendirian ni, aku rasa tenang sikit kot..
cuma kadang-kadang rasa sunyi jela..yela, dlu ada peneman untuk SMS, dan call..sekarang kredit hp aku pun tak jenjalan sangat sampai satu masa bateri kong pun aku tak perasan..hahahaha..teruk benor yek..

Alhamdulillah..aku rasa aku boleh terima segalanya dengan hati yang redha..Daripada aku menyusahkan pihak yang lagi satu, baik aku susahkan diri sendiri je..Aku tau "Dia" mesti gembira dan merestui semua ini sebab dari dulu lagi pun dia memang nak semuanya berakhir macam ni..setelah beberapa lama 'on' & 'off', akhirnya kami amek jalan masing-masing..tiada jodoh kan?

Its ok, aku cuba kuatkan hati ini, aku kuatkan semangat aku untuk orang lain especially both my parent..untuk kawan-kawan yang sentiasa support aku ketika aku susah dan senang..aku bersyukur sangat dengan Tuhan kerana mengurniakan aku sahabat yang baik dan penyokong kuat untuk aku di kala sedih..

Buat masa ni, aku masih belum mahu berfikir lagi tentang perkara yang berkaitan dengan dua hati yang berkongsi hubungan ini..aku nak capai cita-cita aku dulu sampai aku puas..Ya Allah, kuatkan semangat aku untuk menempuh onak duri, ranjau dan segala ujian yang akan diturunkan kepada aku di masa depan..aku pasti boleh buat!

Hey, ini momoi lah..korang yang kenal rapat dengan aku pasti tahu mcm mana aku kan? no worry..insyaallah.. ;)

P/S: Aku sentiasa maafkan setiap salah laku mereka-mereka yang menyakiti aku..aku akan sentiasa pujuk diri untuk tidak berdendam, cuma maaf...aku tak boleh melupakan segalanya kerana ia akan menjadi pedoman dan pengajaran untuk aku di masa depan.. ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers