Sunday, April 10, 2011

~Lepak di Kedai Atok~

Ooowhh..mcm biasa lah..kalau aku tak lepak dgn kawan2 baik aku, akan mesti lepak dengan sepupu paling rapat dgn aku...hehehe...

Oleh krn kawan2 baik aku ada hal, baru lepas nikah, dah berfamily dan ada yang keluar dgn family, so aku pun ikut la lepak dgn sepupu rapat aku iaitu Cik Nana..hohoho...

Tapi bukan kami sahaja, Mami@Mama pun join jugak...actually sepupu aku dgn Mami ni adalah antara otai2 dan orang lama yg aktif di Yahoo Messenger lah...Erkk..Penang 1 kot..aku pn tak berapa tau sangat..tapi aku tau la..erkk..ok, merapu lagi nih..hehehe...Semalam lepak kat kedai Atok, salah sorang geng YM yang aktif jugak...lepak makan char kuey teow..yummy! hehehe...ni aku belanja korang dgn gambar2 semalam ok..







P/S: Lepas balik dr Kedai Atok kat Penang..kami lepak makan Nasi Kandaq Beratuq lak kat Bagan...hehehe..makan banyak kan??? bak kata sepupu aku...Weekdays je diet..Sabtu Half Day, Ahad Cuti..hahaha..diet ape ntah la..

2 comments:

  1. wah2..bestnya..diet apa aih..owg says mkn utk hidup..lynn say,s hidup utk mkn :)p xajak lynn pon..

    ReplyDelete
  2. Lyn, hahaha..sy p pun sbb cik nana yg ajak..
    P teman cik nana dgn mami amek barang..
    then singgah la situ borak2.. ;)
    next time kami soh depa ajak lyn tau..

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers