Friday, September 9, 2011

~Puas Hati~


Asssalamualaikum dan salam sejahtera..........
Alhamdulillah, semua artikel untuk isu bulan Oktober untuk Majalah By'U telah pun siap dihantar kepada encik Graphic Designer untuk diedit oleh Puan Editor......Diharapkan semuanya baik2 sahaja............

Tiga hari ni rasa tak larat sangat coz tiba-tiba demam panas + selsema menyerang aku.....perghhh! sudah agak lama aku tak diserang demam + selsema nih........last aku demam n selsema? Hurmmmmm.....beberapa bulan yang lepas kot...aku pun tak ingat sebab aku rasa sudah agak lama tak sakit..........

Hari ni demam dah kebah, cuma selsema jela masih berbaki sikit2.......ari ni rasa best sebab dapat upah........hehehe............upah kerja sampingan menyiapkan assignment kawan aku dan upah jadi orang tengah promot servis printing bunting oleh adik aku.......alhamdulillah.........rezeki............

Tapi bila dah siap kerja, mula la rasa bosan sebab tak ada kerja nak dibuat.........dah lama benar aku tak keluar berjalan-jalan....time raya ari tu jela nasib kazen aku pelawa kuar jenjalan beraya........hehehe........perghhh! macam tak percaya jela aku dok umah je tak kuar g memane..........macam pelik.......hehehe.....tapi ok jugak, save duit! hahahaha

Dah tak ada kerja ni, mula la pikir nak buat macam2 jugak...........tapi pikir jelaaa........tapi ada benda yang aku pikir tu dah pun diusulkan kepada big boss.......harap2 dapat lah......hohoho.........harap2 dapat lah aku berbackpacking satu Malaysia.....hehehehe.....caraaaa kan??? Insyaallah...doa2kan lah niat suci lagi murni aku nih.............aminnn~

Aku ingat, next posting aku nak cerita pasal keunikan kucing2 peliharaan aku lah......bila teringat diaorang nih, macam2 cerita aku nak taip kat sini.....hehehe...sekor2 unik.........malam ni, si belang teman aku tido......gemuk sangat dia nih, makan ruang tol! hehehehe.....

Ok, itu sahaja untuk malam nih.....ada idea, aku akan terus berkaryatanpabatasan di sini ya! ;)

ONE LOVE, PEACE & HARMONY

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers