Saturday, September 10, 2011

~Taru + Dunia Khayalan~

First time aku dengar lagu2 dari penyanyi kecil molek yang berasal dr Korea ini adalah ketika menonton drama Korea bertajuk "My Princess"......waktu tu aku mula tertarik dgn lagu tema drama ni yang bertajuk "Kasio"....start dr situ lah aku mula mencari-cari lagu2 dr penyanyi nih....Makin minat dgn dia....kenapa? Sebab semua lagu2 dia boleh watkan aku berimaginasi di dalam dunia khayalan....sangat indah....dengan suaranya yang super duper cute, memang rasa di alam lain.....dia sangat berbakat....bila nyanyi live pun sedap! weeeeee! Taru, SAYA official FAN awak!~ ;)

Taru - Kiss Kiss (Live Performance)

Taru - Kiss Kiss (With Lyrics)

Taru - Kasio (OST My Princess)

Ini antara lagu-lagu dari Taru....enjoice! ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers