Monday, February 13, 2012

~Pendek Tapi Lengkap~

Assalamualaikum.....(sesama muslim kalau, tak jawab berdosa tau....)
Okes, ye.........betol la aku dah lama tak menaip secara pantas lagi beretika kat sini.................ye, betol lah tekaan kalian2 semua..................SAYA MALAS................full stop! Tak payah susah2 fikir banyak2...............hehehehehe................kang penat otak korang je kan2?

Oooowhhh..................just nak share lah..............beberapa menjak ni banyak perkara best dan tak best berlaku dalam hidup aku.............ala, biasalah..........tu lah dinamakan kitaran hidup kan2? Baru la thrill! baru la adventure katenye ye dak? hehehehe.................

Firstly, nak ucap tahniah kat my truly BFFs yang telah selamat melahirkan baby boy & girl.............hoyeahh!!!!!!!!!!!! Dapat anak buah lagi..............hip hip hurrey! Alhamdulillah.........syukur ke hadrat Ilahi, tambah lah peruntukkan untuk raya tahun ni yek? hehehehehe..............

Kepada rakan baik aku di kala susah dan senang, Puan Raifa Omar dan Puan Ruhaizah Elias, tahniah tau..............terharu aku korang dengan susah payahnya telah melahirkan baby yang super comel yang secara automatiknya menjadi anak angkat aku...................hehehehe.........xiexie nimen.........Tapi oleh kerana kesuntukkan masa, eh salah pulak..........ketidakada masa, aku terpaksa delay waktu melawat korang kat umah masing2....................arrghhh! syahdunya! huhuhuhu..........tapi thanks la kat Puan Ruhaizah sbb sudi MMS picts Nur Farha Raisya kat handphone aku........hehehehe.......thanks gak kat adik iparmu, Fariz Irfan yg update setiap masa kat Facebook................muka ayah dia.........tunggu ye Pn. Raifa dan Pn. Ruhaizah, nanti mummy p tengok depa naaaa....hehehehe

Ni picts Nur Farha Raisya yang comel...................nanti kalau dah p melawat Wan Raziq Aiman, aku post picts dia lak kat sini okes!

NUR FARHA RAISYA BINTI FADLIL

Ooowhhh...........terlupa pulak, nak ucap congrats gak kat my besties, Pn. Zuhaini Ahmad yang telah disahkan mengandung! Hoyeahh! korang kan, memang kawan aku yang best lak..........tiap2 tahun aku dapat anak menakan.............hahahaha (TOLONG JANGAN TANYA BILA AKU NAK KAWEN OK?! PLEASE...hehehehehehe) Dah ada anak menakan pun kira ok la tuh.................

So, kepada semua kawan2 baik aku, tahniah skali lagi dan semoga korang seisi keluarga dirahmatiNYA............aku sentiasa mendoakan kebahagiaan korang dan anak2 menakan aku....thanks buddy!


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers