Monday, January 30, 2012

~AWESOME weyh! ~

Assalamualaikum............(tak jawab berdosa hokay!)
Oooowhhh.................sangat lama kot tak menaip kat ruang hitam legam bersama dakwat putih nih! Pheuwhhh.............BZ katenye..............hehehehe..............
(Malas sebenarnyer....kahkahkahkah)

Oooooowhhh..........dah lama tak menaip, tetiba saja nak share video best dengan korang. Firstly aku nak ucap thanks lah kat Ahmad Kamal Bin Ahmad coz telah sudi memperkenalkan aku dengan KyoPropaganda nih kat aku.............one word, AWESOME weyh! Serius diaorang memang sangat2 lah AWESOME! hahahaha..........terbaekkkk lah korang!

Kalau korang yang belum tahu siapa dan apa itu KyoPropaganda, ni ada dua tiga kerat video yang aku share khas untuk tontonan korang di masa2 senggang...................wah, gitew la kannn.....nah, amek! SEMPOI BAQ HANG!!

Kredit kepada KyoPropaganda utk semua video2 ini~





Dan dua video kat bawah ni pulak adalah dua video berbeza tapi satu REAL dan satu lagi adalah PARODY.................PARODY ye......FAHAM? heheheheheheh.................dah la lagu ni, lagu faveret aku................lagi la aku suka nengok banyak2 kali kannnnn....gitew laaaa...............

REAL VIDEO

PARODY VIDEO

So, kepada korang yang nak tengok video2 diaorang yang lain, sila lah merajinkan diri search video2 diaorang kat YouTube & cari diaorang kat FB ok!

P/S: Kreatif diaorang nih..................harap2 satu hari dapat tengok diaorang wat filem or drama lak.............baru SEMPOI BAQ HANG!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers