Thursday, November 17, 2011

~Penamat Segala, Terima Kasih~

Assalamualaikum...
syukur aku panjatkan kepada Tuhan yang Satu yang masih memberi peluang untuk aku melihat dan menghirup udara di sekeliling aku...

Oooowhh...tetiba aku terasa nak membebel kat sini even though aku agak bz dengan kerja...aahh...sekejap saja....hanya untuk meluah kata hati yang tulus ni....

Baru sebentar tadi aku melihat gambar 'mereka' di dalam email yang dihantar salah sorang rakan baik aku yang berada nun jauh di Selatan tanahair....Syukur, aku dah boleh menarik rasa lega bila melihat kemesraan mereka terjalin semula....itu lah doa aku sehari-hari.....

Terima kasih kerana telah membuang rasa bersalah aku jauh-jauh dari lubuk hati aku ni......semoga korang akan sentiasa hepi2 bila bersama.......semoga hubungan korang akan terus mekar lebih dari seorang adik dan abang......

Terima kasih juga kepada si dia yang telah membuang ego dengan memaafkan adiknya itu......semoga kamu juga memaafkan aku jika aku menjadi punca segalanya........Alhamdulillah...Allah telah tunjukkan hikmahNya kepada kita semua......semoga kita semua akan hepi2 & bahagia sampai bila2 di atas izinNya......

Ingatlah selalu, Allah sentiasa ada dengan kita, cuma kita sahaja perlu lebih peka yang Allah sentiasa ada dengan kita.........Alhamdulillah.......semoga kita menjadi lebih baik dari sebelumnya........insyaallah ;)


May God bless for both of you & take a good care ya! I do love both of you ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers