Tuesday, March 25, 2014

TAKZIAH & AL-FATIHAH



Assalamualaikum....
Oleh kerana pada malam semalam aku terlalu mengantuk dan letih, aku tido awal...
Then pagi tadi macam biasa time dok siap-siap nak pergi keja, aku terdengar la radio...
Peliknya ada bacaan Surah Al-Fatihah...so, aku assume ada berita terbaru pasal kehilangan kapal terbang MH370....Yes, betul la...rupa-rupanya ada satu press conference tergempar malam semalam oleh PM kita....

Ok, aku terkelu sekejap....Ya Allah...walaupun aku dah agak benda tu, cuma aku macam biasa la...selagi tak tak ada bukti dan fakta sahih, aku malas nak amek port sangat...yela, sekarang kan macam-macam spekulasi timbul pasal MH370 ni...

Tapi berita malam tadi tu buat aku jadi blurr sekejap....tapi jauh di sudut hati aku, kalau la benda ni betul, TAKZIAH  kepada semua ahli keluarga penumpang dan krew yang terlibat...kepada mereka yang beragama Islam, aku sedekahkan Al-Fatihah...semoga semuanya baik-baik sahaja.  Terima Qada' dan Qadar ini dengan hati terbuka...

Till then, life must go on...so, take  care everyone!

#KeepPRAY4MH370

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers