Friday, April 10, 2009

MaLaM yANg EmO??

Hehehehe...tetibe je mlm ni nak emo..
xtau nape actually..adeh la..
layanan perasaan dikala sendirian mungkin?
sepi dan sunyi jep...hurmm...hey, i'm fine laa..hahaha..

Ari ni, ada suka dan duka...
walaweh...suka aku bila draft n questionnaire
utk thesis aku telah divalidasi dan di "approve" oleh advisorku
yang cantik lagi manis, Miss Azzura Nordin...hehehe..

others, suka bila kak akma bw afif ke ofis ari ni..
rindu oowhh ngn die...si comel yg hyperaktif..
suka sembang ngn die even aku kdg2 x faham ape
yg diperkatakan oleh si comel tu..hehehe..layannkan je..

then, hey...baru sembang2 ngn wawa bout isman...
tetibe je tad lpas aku smpai umh, aku dpt call...
erkk..mula2 mcm takut nak angkat..pelik je no. nye...
tap mcm da agak gak la...hey, Mr.Isman lorr..
miss him...suke n hepi sungguh suara die..
janjinya pada aku, blik esk..die akn call aku
dan citekan ape pengalaman die selama seminggu
di indon...wahhh....ehem2...i'll wait for it k isman!
dan janji ko kt aku..perlu ditunaikan segera!! hahaha..

aku lapar...huhuhu...mlm2 camni la aku lapar lak..
adeh la..camne nk kurus ni?? hahahaha...
makin membesar la nampaknye..adeh la...
mkn megi, ketupat palas yg dibeli..nyum3!

haaa...tetibe ingat kat MAK...huhuhu..
mak, rindu la...xtau nape...rindu...tingat kt umah..
mcm nak dekat ngn mak je skrg ni...
miss my kitties tOO...huhuhu..hope everybody's fine there..
hope abah cepat2 sembuh...kakak xleh blik lagi..
i try my best...harapan mak abah, akan digalas sebaik mungkin..
sunyi je umah ni...hurmm..da lame x gempak cam dolu2..
iksh...semua da ade life sndiri..lagpn TV rosak...huhuhu..


Hurmm...mengeluh aku sendirian...
hey...dunia...
manusia dgn pelbagai kerenah, keletah...
ada yg menarik, ada yg menyakitkan..
terima seadanya...well...dats we call...life... =)

one love, peace & harmony

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers