Monday, August 17, 2009

~Kelamaan Yang Lampau~

Sudah agak lama aku x menaip di ruang blog aku ni..
Keadaan yang agak melamapau bz dan agak membuat aku kusyuk membuatkan aku rasa aku tidak perlu sangat melayan perasaan aku seketika di sini..
padahal, banyak benda yang ingin aku kongsi bersama di sini..

Journal aku bermula lagi..

Sepanjang rehat 2 bulan dlm mengORGANIZEkan event Kembara ZOOM Malaysia ni, hampir setiap masa aku dengan report...walaweh..5 report aku perlu siapkan..bersamaan dengan 5 destinasi yang telah kami pergi.

Sepanjang itu juga la aku sentiasa kusyuk dengan report2 yang sangat memeningkan kepala ni...mcm tngh siapkan thesis lak aku rasa..hehehe..yup, formatnya sama mcm thesis..cuma info dan faktanya berlainan..

Minggu lepas aku dpt surat agreement utk kepastian utk terus kerja di sini dan menjadi pekerja tetap..hehehe..so, i agree!! lalalalala...

minggu lepas gak, aku bnyk selisih faham ngn dia..huhuhu..ade je yg x kena..may b sbb mood aku kot..asik majok je..tap nasib la..die mmg pandai amek ati n pandai pujuk aku..alhamdulillah..

spnjg minggu lpas juga, aku dilanda pelbagai masalah..tapi hati ttp keras, xpe..insyallah..ade la hikmah tu..tu jela yg mampu aku ckp..slow2 settle down..nasib kwn2 ade dekat ngn aku..thanks..

smlm event motor d UKM..leh tahan la..tap x semeriah slalu la..tap alhamdulillah..everything just fine..dpt jumpe kwn baru...hmm..ujan..aku mmg penat smlm smpai abg ghani bercerita dlm kete, aku da xleh blah..nak tertido je..hehehe..slalunye aku layan je cite die..tap smlm..mmg cannot go..sorry..hehehe..

hari isnin..ari ni sunyi, tap just ok la..smuanya ok je...aku mcm slalu..dtg keje, beli paper, msuk ofis then buka pc, bc email smbil baca paper..hahaha..then buka fb jap, then ok...

till next post..insyaallah..

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers