Tuesday, August 18, 2009

~ari ni ari SELASA...ok? faham x?~

a little bit bored today..
adeh la..ntah..mood kureng sket..

tap ari ni aku dpt gak msuk forum kapcai stelah lama gak aku x aktif kt c2..
yela..asik bz ngn report je..adeh la..ngn translation lag nak kena wat..cari info lag..nasib ade kak akma yg ku sayang..die la tlg2 cari info..

hmm..shaiful hasni..kwn baik aku ni..
tetibe je timbul minta tlg siapkan assignment die utk class PJJ degree die..
huhuhu..da la due date 22hb ni..jenuh aku nak cari info..
aku just wat yg mane sempat jela..yg lain, die la tambah2..

makin ari makin malas aku nak bersosial di laman internet..maksud aku, di myspace, di facebook, di friendster, di tagged, di forum2..adeh..ntah..nape ntah aku pn xtau..

smakin ari, makin bnyk keje dan makin pening la pale aku nak memikirkan utk settle smuanya...da la dateline dekat2...redha jela..

papepun yg terjadi dan akan terjadi ari ni..aku ttp tersenyum dan syukur..x kesah la..tu la dinamakan keje..ye x? so, just hepi2..lalalalalala..

till next post~

~One Love, Peace & Harmony~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers