Friday, July 15, 2011

~Start with B, Live with C, End with D~


Assalamualaikum....

Start with B, Live with C & End with D

Ni status yang aku post kat wall FB aku siang tadi....
Dan ada sorang kawan aku tanya....

"Kenapa tak start dengan A?"

Aku jawab......

"B = Birth, C = Choice, D = Death"



Alhamdulillah...ntah macam mana la mendalah ni timbul dalam otak aku....dan aku rasa aku patut share sebab benda ni sangat betul dan REAL untuk diri kita, MANUSIA....

Moral of da story....itulah perjalanan hidup kita.........Kita mula dengan kelahiran....kemudian kita pilih jalan hidup kita........bila sudah sampai masanya, kita pasti akan kembali kepadaNYA......

Well, hargai apa yang ada di sekeliling kita.......pilih cara hidup yang kita nak sebaik mungkin dan bersiap sedia dengan kematian yang sudah pasti..............

So guys, ONE LOVE, PEACE & HARMONY~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers