Tuesday, July 12, 2011

~Ya Allah...bukakan lah hatiku kembali~


Pagi pada hari jadi aku, 8 Julai 2011.....aku menanges lagi........aku bangun dalam tangisan sebab pagi tu aku mimpi benda yang sama lagi.....dia curang dengan aku.......walaupun dah 4 bulan berlalu antara kami.......kenapa aku masih mimpi benda yang sama? apakah hikmah di sebalik kejadian ni? Hmmm......walau apa pun, aku redha...............

Selepas 4 bulan menjadi seorang yang memegang status 'SINGLE & AVAILABLE', aku betul2 redha....cuma terkadang bila aku bersendirian, bila aku terdengar lagu2 sedih....aku pasti teringatkannya.....Ya Allah...kuatkan lah semangat aku untuk menempuhi dugaan yang Kau berikan ni.......ya, aku pasti ada hikmah dariNYA...cuma aku terkadang leka dengan perasaan aku sendiri.....perit rasa hati ni......sakit sangat......sampai satu masa aku tak boleh terima rasa kasih dari kaum Adam lagi......hati aku betul2 kosong....sangat2 kosong......aku lebih rela bersendirian mengharungi hari2 mendatang.........

Tapi hati kecil aku selalu berkata...........mungkin Allah nak uji aku........alhamdulillah.......terima kasih aku ucapkan kpd kawan2 aku yang selalu bagi semangat dan nasihat kepada aku........tak terucap aku dengan pertolongan korang......korang memang kawan susah dan senang aku....aku hargai sangat.......hanya Tuhan yang mampu membalasnya......ye, aku akan terus berdoa semoga Allah bukakan hati aku kembali......aku janji aku akan kuat dan terus bersemangat untuk mengharungi hari-hari mendatang.........kawan2, pinta aku..........terus berdoa untuk aku........thanks a lot guys! i do love u guys so damn much!~

Pesan seorang rakan: Jangan menangis sebab lelaki irm...Allah yang jadikan semua ni...kalau Allah tak izin, benda ni tak jadi...hang positifkan diri walau perit...aku tau sakit, tapi kena syukur jugak dengan nikmat ni..........

No comments:

Post a Comment