Monday, March 5, 2012

~Tersengguk Di Hari Isnin~

Dah lama tak rasa mengantuk ketika kerja......<<<< Ayat serius betol


Ntah apsal la dua tiga menjak ni asik terbangun di awal pagi......bila bangun, mula la susah nak tido balik.......bila susah nak tido balik, mula la otak ni fikir macam-macam......fikir masa depan la, fikir kerja la, fikir 'jodoh' la, fikir orang-orang sekeliling la.....then bila rasa dah fikir & sesi merenung masa depan tu dah settle, mula la nak kaco anak kucing aku yang sekor tu tido......hehehehe (gelak jahat-jahat sayang)......kesian Cibi sebab slalu kena kaco dengan aku time tido.....

Bila dah siap2 kaco Cibi tido, apa lagi.......terima kasih kepada Streamyx kerana menceriakan hidup aku di kala bosan tak boleh tido di awal pagi.....tengok movie, kaco-kaco orang kat fb, kat ym dan sebagainya.....hoyeahh!

Dah lepas solat subuh baru rasa nak tido.....perghhh....lagi sejam dua jam jela nak bangun pergi kerja.....oleh kerana itu lah dua tiga menjak ni asik rasa mengantuk yang amat je kat tempat kerja......bosan2....bosan2.....tapi yang lebih bosan adalah aku terpaksa menerima satu fakta yang aku SANGAT SUSAH NAK TIDO WAKTU SIANG! OMG! Memang sadis hidup aku dua tiga menjak ni......


Nasib la tempat kerja ada internet yang super laju macam kat umah......hip hip hurrey! Fakta lagi, aku sedang menaip menggunakan PC di tempat kerja......kahkahkah.....


Ok, nak melakukan sesi kaco mengaco, membuat huru hara jap kat ruangang yang perlu........jeng.....jeng....jeng....SERANGGG!! Hiargghh!


Ok,babai semua~

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers