Friday, May 20, 2011

Secret Garden - Cite Korea

Sejak 3 ari ni, aku dok layan cite Korea tajuk Secret Garden je...gile gak la dok menatap laptop siang dan malam tngok cite ni kan..tapi nak wat camne..cite best gile..siap nanges2 nih..hahaha..padia ntah..hehehe..Kalau korang nak tau, aku memang gile layan cite Korea nih..coz aku rasa cite diaorang ada jiwa, ada magnet utk tarik perhatian orang nak tengok..aku tak kata la cite Malaysia tak best..cite Malaysia pn aku layan gak..cuma takde layan sampai siang malam ni kan2? hehehe..

So, berbalik kepada cite Secret Garden ni, Cite ni mmg sadis kot kan...mmg in love gile lah..lagi2 lak hero dgn heroin dia mmg masyuk, sejuk je mata aku memandang..hehehe..kepada korang yg belum tengok cite ni, meh la tngok weh..siyes best kot! dah la lagu2 dlm cite ni mengusik jiwa..klu dari 5 bintang, aku kasi 4 1/2 bintang..haaa...tak caye? tngok la sndri~

So, ni aku share lagu OST utk cite ni..tapi ni cover tau..drpd seorang student Malaysia yg menetap kat Jepun..dia cakap sbb dah slalu sangat dgr lagu korea, tngok cite korea n bagai..so, dia dah boleh pronoun Bahasa Korea ni dengan baik...video ni juga atas permintaan dari seorang rakan beliau..so, enjoy!



Ni lagi satu video OST cite Secret Garden...tapi ni versi lelaki lak..penyanyinya lak adalah hero utama cite nih...Hyun Bin...pergghh..hensem siot! terkedu aku kejap first2 tngok cite nih..hehehehe..tu yg follow je...

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers