Saturday, August 13, 2011

~Takut + Tidak Yakin = Maafkan Saya~

Assalamualaikum....
Alhamdulillah, aku masih diberi peluang utk bernafas dan menaip di sini....
Agak malas nak menaip sebab takde semangat lah....
Beberapa hari ni rasa macam tak best....

Hey, mintak maaf sbb telah lukakan hati kamu....
Ye, saya berniat sbb saya tak boleh tipu diri saya sendiri....
Saya harap keputusan yg dibuat ni akan memberi satu pengajaran untuk kedua belah pihak samada pihak saya atau pihak kamu......saya dah tak boleh tipu hati saya sendiri......saya lebih selesa hidup seorang..........lagipun setelah 'hal' antara saya, kamu dan dia tu berlaku.......saya makin rasa saya tak patut teruskan........saya rasa sangat2 takut....saya tak yakin....macam kata kamu, kalau hilang satu, biarlah hilang semuanya.......ya, saya rasa itu lah jawapannya......walaupun hanya sebulan perkenalan 'rapat' antara kita, saya akan terus doakan kamu sentiasa bahagia dan tetap teruskan hidup seperti sediakala.....saya tak marah atau salahkan dia...saya rasa saya yang bersalah....so, jangan risau k... :)

Perghhh.....legaaaa~ berat hati ni nak menaip sbb yelah, blog ni bukan boleh block orang....tapi tak kesah lah....apa yang anda semua fikir, tak mungkin sama dengan apa yang aku fikir ya!

p/s: Dah nak raya lah.....bila aku dah pandai letak watermark kat gambar2 aku, baru aku kasi tengok gambar2 raya yg dah kami tangkap untuk sesi photoshoot khas sempena hari raya ari tu...hehehe....

No comments:

Post a Comment