Saturday, October 22, 2011

~Pelbagai Kerenah~

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.....syukur aku kepada Tuhan yang satu kerana aku masih lagi boleh bernafas dan melihat segala ciptaanNya.....jarang2 sekali aku update blog pada waktu pagi kan2? hehehe......alahai......aku update dari tempat keje aku......kemungkinan bos aku masuk lewat ari ni.....aku belum pun bercuti sebab aku sendiri yang nak macam tu...nak amek cuti sekaligus katenye...hehehe.....kerja tak teruk, sangat relax....so, aku sangat suka kerja kat tempat baru ni......lagipun bos pun baik.....syukur alhamdulillah....

Haaaa...terbebel lelebey lak....hohohoho.....ok, tengok aku punya title tuh....Pelbagai kerenah....tak dinafikan aku memang sangat suka melihat pelbagai kerenah dan sikap orang ramai yang lalu lalang di hadapan kedai nih..hehehe...bukan apa....hehehe....macam2 jenis orang boleh aku lihat dari sikap yang sejuk mata memandang sampai lah sikap yang agak mengjengkelkan...tapi itulah manusia kan? tak ada yang sempurna.....syukur lah aku masih boleh melihat dan sesekali apa yang dirasakan baik, kita boleh amek sebagai satu pengajaran dan jadikan ia pengalaman hidup kita.....

Ohh....semalam aku ada mesej en.Itchie, dia demam.......kasihan......sory tak boleh call semalam.....malam ni aku call yek.....get well soon dear......xmo demam teruk2......bukan hanya Itchie je demam, tapi anak buah aku pun sama......batuk2......kesian....mungkin faktor cuaca kat sini......kalau korang nak tau, Penang sekarang tengah musim hujan......hujan bukan hujan sikit2...sekali dengan angin + ribut ooowhh...hohoho.....dah berapa hari gak aku kena hujan since abang aku amek aku balik kerja naik motor......tapi takpa lah, alhamdulillah setakat ni level imun aku ni masih kuat....hehehehe.....so, kepada korang, berhati-hati k...kalau hujan lebat sangat, berenti lah kat tempat yang selamat jauh dari laluan kenderaan berat yang lain......

So, setakat ni saja lah......korang semua jaga diri baik2! Jangan lupa dapatkan Majalah By'U isu November di kedai2 buku/majalah berhampiran korang sekarang ya! Support!~ ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers