Sunday, December 11, 2011

~Ehh....suka la pulok nengok picts ni~

Assalamualaikum..........tak jawab, berdosa tau.........hehehehe!
Haaaa.....tengok2....nampak tak? nampak ke tak nih? ke tak nampak? hurmmm.......
Heheheheh................korang perasan tak gambo kat atas tu? Perghh! Respek aku dgn sape yg wat gambo nih..........siyes aku suka sangat sampai aku jadikan wallpaper........hehehe......

Yela2....mesti korang ckp aku pelik ye dak? Takda lah, aku memang suka benda2 yang artistik dan yang berkaler hitam nih..........lagi2 black angel........aku suka tengok ekspresi wajah dan bentuk fizikal diaorang tuh.................tapi tak bermaksud aku pengikut ke apa ke ye........jgn lak korang judge aku macam tu...............just aku suka tengok...............ada daya tarikan yang aku nampak dr gambar2 berunsur kegelapan nih...................lagi2 ekspresi sedih.........

Haaaaa........dah2....aku nak rehat lah.......bosannya kerja tanpa cik Myra! Myra!! aku rindu nak gosip2 dengan hang!! esok sila mai kerja!! kalau tak, aku bongkar rahsia2 hang! wakakakakakakaka................erkkk...............


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers